Semily otevřené (Wikipedia - Co je cenzura?)
Upozornění: Váš příspěvek zveřejněný v této diskusi může být zároveň zveřejněn na semilském diskusním fóru pod stejnojmenným tématem diskuse ZDE.
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Za tržnici jsem rád (., 21.5.2010 14:12:40)
taky si myslím, že by se tržnice měla spustit...jenom bych z toho nedělal něco co není a nebude. za tržnici jsem rád, jenom prosím držte se reality při interpretaci. stačil už ten trapas s tím, jak se o tom psalo v MF dnes jako o něčem co nemají v žádném jiném městě...působí to pak opravdu směšně
-
Pro Jasněnku (Daniel Mach, 20.5.2010 22:59:17)
Asi máme jasno v jednom - když tržnici navrhne Farský, tak je to blbost, když by to navrhl Pěnička nebo Mojžíš, tak by to byl geniální nápad. Prakticky málokdo v Semilech je tak průhledný, jako náš Nešťastný realita.
Myslím, že je třeba konečně tržnici spustit, a lidi si rozhodnou. Jen aby to nedopadlo jako nedávno v Turnově. Bylo špatné počasí, tak trhovci nedorazili. Tomu teprve říkám průšvih. -
pro jasněnku (., 20.5.2010 15:27:34)
Jasněnko problém není v rozpolcenosti, ale v nevědomosti lidí, kteří se často vyjadřují k nadpisům a laciným gestům.
Když někdo vytroubí do světa , že zde bude tržnice pro místní zemědělce, tak to sice zní hezky, ale že je to absolutní nesmysl, už nikoho netrápí. Chce-li někdo podpořit místní zemědělce (a navíc v oblasti, která není zemědělskou oblastí) měl by je nejdříve aspoň oslovit.
co mi však není jasné jasněnko je, jak se tímto krokem podpořili drobní malopěstitelé a malovýrobci :-))) on jim snad do teď někdo zakazoval prodávat své produkty :-))))))) podobný typ podpory nebo lépe řečeno neustálého žvanění o podpoře by zvládla kdejaká sekretářka s iq houpacího koně.
je to prostě jen takové laciné gesto pro některé naivní obyvatele našeho rudého okresu. tak to vidím já. být místní malopěstitel, tak se ptám, kde mohu své produkty prodávat. jenže na avizované tržnici může prodávat kde kdo a tudíž se ptám, jakou mám jistotu, že nějaký přespolní obchodník mi neobsadí štafl a nevyžene mě svými konkurenčními éčky?
odpovím si sám
ŽÁDNOU, byl to kec...farského pohádky na dobrou noc. už ti to je jasnější jasněnko? -
To je marný (Jasněnka, 20.5.2010 7:54:24)
pan Trojan je jaksi rozpolcená osobnost, a to řečeno diplomaticky. Na jedné straně podporuje výstavbu jakéhokoliv supermarketu, v malém městečku by jich chtěl třeba 50, ale pak zároveň píše, že tam chodí nakupovat socky a důchodci, že on chodí do specializovaných krámů, ale když by se podporovali malopěstitelé a malovýrobci s potravinami bez éček, tak je zase proti.
-
A něco k zamyšlení (Macoun Zdeněk, 11.5.2010 21:52:36)
http://www.youtube.com/watch?v=MggrmuBE1rg
-
Tržnice xkrát (Macoun Zdeněk, 11.5.2010 21:30:55)
Pane Trojane nebuďte pesimista. Já bych nepředjímal, ale počkal co ukáže čas a to ať s kinem, knihovnokinem či tržnicí. Ono to nebude dlouho a uvidíme výsledky - jsem zvědav, jestli je pak objektivně posoudíte /spíš ne/.
Je mi celkem lhostejné jak se tržnice bude of. jmenovat, pro mne bude důležité, že si tam koupím kilo brambor, salát a možná flašku vysockýho zelí.
Pro mne to budou zemědělské produkty od místních zemědělců a hotovo.
Možná, že v nadcházejících volbách zvítězíte a pak jako starosta tomu dáte jiný rámec. Neva, koupím si k těm bramborám, salátu a zelí ještě vietnamský džíny a pytel rýže. I to se může hodit. -
To Macoun: Mongolská tržnice (Tomáš Trojan, 10.5.2010 14:43:11)
Ano, pane Macoun klidně tomu tak říkat můžete, ale co to má co společného s mým příspěvkem???? Až tržnici obsadí vietnamci, tak se podobní lidé s podobným myšlením začnou ozývat a budou se ptát: jak je možné, že místní zemědělci jsou vietmaci, když přeci starosta říkal, že to bude tržnice výhradně pro místní zemědělce :-))))
No hlavně, že farský všem lidem ve městě nakukal takouvou blbost, který ted spousta lidí jen bezmyšlenkovitě tleská a tito postižení lidé na všechny strany vytrubují jak nám to ten starosta hezky zařídil. konečně budeme mít zdravé potraviny od místních zemědělců :-)))) prostě obyčejná tržnice a místní z toho mají pomalu druhé vánoce. dokonce MF dnes o tom psala jako o něčem unikátním ! ale tam v podstatě z 80% otiskují jen to co jim farský pošle. -
Tržnice (Macoun Zdeněk, 10.5.2010 11:44:21)
Pane Trojane, představme si čistě hypoteticky, že by si na území města parta Mongolů pronajala plochu kde by ve svých deseti stáncích prodávala výhradně produkty z velbloudí vlny a mléka. Bez ohledu na vámi zmiňované zákony bychom tomu směle mohli říkat mongolská tržnice s velbloudími produkty.
Jistě by to nebyla obyčejná tržnice. -
Tržnice (Tomáš Trojan, 6.5.2010 23:51:25)
Žádná tržnice se zemědělskými produkty od místních zemědělců zde nikdy nebude, protože město s místními zemědělci nemá a ze zákona nemůže uzavírat jakékoliv podobné smlouvy na základě místa trvalého bydliště nebo místa podnikání.
Kdo přijde může prodávat, ale klidně tomu říkejte tržnice pro místní zemědělce. Bude zde obyčejná tržnice a tečka. Všechno ostatní je blbost od A do Z bo nic jiného zákon nepovoluje. -
Tržnice (Macoun Zdeněk, 6.5.2010 16:42:44)
Budeme-li vycházet z toho, že brambory, rajčata, švestky jsou zemědělské produkty a bude-li tržnice kde se výhradně tyto a jim podobné produkty prodávají,
pak se jedná o tržnici se zemědělskými produkty.
Pokud to bude nabízet zemědělec z Jesenného, Vysokého anebo třeba z Bítouchova, pak je to místní zemědělec. -
Tržnice (., 5.5.2010 8:54:27)
V pekárně prodávají sýry. Značka produktu je "Jako od babičky" a brambory? Ano, brambory si můžete koupit v každý normální tržnici. Tržnice se zemědělskými produkty od místích zemědělců je bublina pro neznalé, protože ze zákona nemůže něco takového město fakticky podporovat, ale to vy zřejmě neumíte pochopit a proto hurááá na tržnici se zemědělskými produkty. Sice to bude obyčejná tržnice, ale pro zdejší svazáky to bude tržnice se zemědělskými produkty od místních zemědělců. gratuliji...vy nemáte žádné místní zemědělce a přesto budete mít tržnici se zemědělskými produkty kam navíc investujete 100.000,-Kč...nebudete náhodou ze Semil?
-
Tržnice (Macoun Zdeněk, 4.5.2010 19:09:02)
Pane Trojane, bubliny opravdu nebaštím a tržnici bych uvítal. Na brambory se v pekárně raději ptát nebudu.:-)
-
Tržnice se zemědělskými produkty v Semilech? (Tomáš Trojan, 3.5.2010 12:30:55)
Pane Macoun, zamyslete se nejdřív nad tím co vám zhora sypou do hlavy. Copak vám nedochází, že tam bude maximálně tak obyčejná tržnice pro trhovce? Už jste někde viděl, že by něco podobného někde fungovalo? Taky já jsem pro aby v Semilech byla tržnice se zemědělskými produkty, ale také jsem pro aby zde bylo více průmyslu, více technologických firem atd. jenže kde nic není ani čert nebere. Pokud chcete a toužíte po zemědělských produktech od místních zemědělců a s garantovaným původem, zajděte si do Jutaku nebo do pekárny hned vedle mototechny. Vše máte při ruce. Město chce investovat do tržnice s nabídkou produktů od místních zemědělců, ale seznam těch, kteří by tam chtěli prodávat své produkty nemají. Takovouhle populistickou bublinu umí vypustit do světa i tříleté dítě a vždycky se najde dostatečné množsdtví lidí, kteří tuhle bublinu zbaští i s navijákem.
NIC Z TOHO CO MĚSTO PLÁNUJE TAM NIKDY NEBUDE, POKUD NEMAJÍ PŘEDEM NASMLOUVANÉ PRODEJCE. -
Anketa - trhy (Macoun Zdeněk, 27.4.2010 12:10:13)
Tak jsem nyní koukal na průběžný výsledek a přijde mi to zcela reálné.
Většina je pro a je to celkem logické.
Určitě je lepší koupit si zeleninu na trhu od soukromníka než nějaké shnilé brambory v Penny. -
Cenzura (Daniel Mach, 23.4.2010 19:11:51)
... a vy zase jděte do prdele s vašimi anonymními příspěvky. Kdyby nebylo lidí jako vy, tak to hlasování nikdo neovlivňuje, protože by to bylo zbytečné.
Ale máte pravdu - zrušit anketu a nechat lidi "hlasovat nohama". To neuběháte! -
cenzura (Semilak, 22.4.2010 16:56:43)
jenom zde uvedu, že tenhle příspěvek mi byl nadvakrát odstraněn ze semilského diskusního fóra. Takže s tou cenzurou je to asi pořád stejné, at jdou do prdele s takovou otevřeností
-
ANKETA: Máte zájem o pravidelné konání trhů se zemědělskými prod (Semilak, 22.4.2010 14:40:26)
Dnes ráno jsem se díval na průběžné výsledky ankety na stránkách města a většina hlasujících nejevila moc velký zájem o pravidelné konání trhů se zemědělskými produkty. PRO bylo asi 40% a když jsem se podíval na průběžné výsledky za necelou hodinku, bylo PRO najednou 60% hlasujících. Zdá se mi celkem nepravděpodobné, že by za necelou hodinku přibylo na semilských stránkách odhadem nějakých 120 hlasů. Přitom 120 lidí navštíví semilské stránky sotva za celý den, takže mě podobný vzestup preferencí velice překvapil. Zdá se, že v anketě pravidelně hlasuje webmaster nebo někdo kdo dostal od starosty domácí úkol, aby výsledek ankety nebyl v žádném případě negativní. Když už se Rada města rozhodla investovat 100 000,-Kč do takové tržnice, byl by negativní výsledek podobné ankety evidentně nežádoucí.
-
Rudá hvězda bude odstraněna (Tomas Trojan, 3.3.2010 9:29:57)
Dobrý den, zařekl jsem se, že na tohle téma se už nebudu vůbec vyjadřovat, protože ve městě jsou daleko důležitější věci, než řešit takové hlouposti nebo spíše zvrácenosti skryté pod otázkou "Co s ní?".
S názorem p.Cháby samozřejmě souhlasím a naštěstí nejsem jediný, kdo je v Semilech podobného názoru. Pokud se podaří Nové realitě v Semilech (nová volební strana v Semilech) uspět v letošních komunálních volbách, tak se zaručuji za to, že ta mozaika tam nevydrží ani týden poté, co nastoupím do nového úřadu ! ! !
Žádné podobné ankety na podobná témata se v Semilech nikdy organizovat nebudou, protože komunismus nepatří do veřejného života. Pokud obyčejný občan dnes není schopen rozpoznat tu zvrácenost téhle starosty ankety, potom je někde chyba. V práci politiků? Ve výchově? V lidské hlouposti?
Já zde mohu pouze slíbit, že bude-li to na mě, tak ta rudá hvězda nepřežije ani týden a celá ta mozaika bude slavnostně rozprášena v Jizeře. Tím se doufám navždy rozloučíme s bolševickou minulostí v Semilech, aby už nikoho pro příště nenapadlo, si podobně zvráceným způsobem tuhle minulost připomínat.
Než se najde investor pro stavbu, bude tato fasáda k dispozici dětem nebo umělcům, aby tuhle temnou fasádu proměnili v živý a veselý obraz nového náměstí.
Tím doufám končím v této diskusi se zvráceností bolševické mozaiky v Semilech. -
Mozaika (Normální občan, 18.2.2010 13:13:53)
Na torzu semilské diskuze objevily zajímavé postřehy pana Chába. Ohledně semilské mozaiky. Připojuji se k tomu a jsem pro zničení mozaiky. Je to celé naprosto nesmyslné, co pak starosta a jeho pobočníci udělali, v Semilech je plno starostí, není tady práce, vyžití, ale plno energie vrhají do takové zhovadilosti, jako je řešit obyčejný komunistický symbol, které byly v každém městě. Nepochopitelné. Jestli na úpravu mozaiky dají z městské, prázdné a zadlužené pokladny 200.000.-, tak to už je na Chocholouška.
-
Billa v Semilech? (zákazník, 16.2.2010 23:14:40)
Zaujal mě jeden příspěvek z diskuse na NovINkách pod článkem http://www.novinky.cz/diskuse?id=191337&articleId=/zahranicni/evropa/192363-syr-prodavany-v-lidlu-v-nemecku-a-rakousku-zabil-sest-lidi.html§ionId=742, cituji"
"Lidl,Penny,Kaufland.Obchody pro důchodce.Zlatá Billa."
A v Semilech jsme přitom mohli mít Billu, kdyby starosta nebyl kokot. Pořádný obchod s pořádným zbožím hmm, asi Semily nechtějí nic pořádnýho